Friends4life Friends4life

voor wie: jongerenclub vanaf 18 jaar
tijd: 19:30 uur (na de dienst)
wanneer: zondagavond, eens per 2 weken
waar: in een zaal achter de kerk

Frinds4Life - maart 2019 Frinds4Life - maart 2019

Wie en wat zijn wij?

Frinds4Life is een groep jongeren vanaf c.a. 18 jaar die om de week op zondagavond na de kerkdienst bij elkaar komen om naast een stukje socializen met elkaar te praten over diverse christelijke maar ook maatschappelijke hedendaagse onderwerpen en dilemma’s die jongeren aanspreken.

Omdat deze groep is ontstaan vanuit de jeugdclub “SolidFriends” en veel jongeren hier ook nog contacten hebben heeft ook de leiding de krachten gebundeld en organiseren we ook gezamenlijke activiteiten buiten de clubavonden. Ook de clubavonden zelf starten we gezamenlijk met koffie/thee/koek waarna we ons opsplitsen, om ons in twee of meer groepen te verdiepen in een onderwerp dat veelvuldig door de jongeren zelf is uitgewerkt. Hieruit zijn al vele malen mooie en diepgaande gesprekken ontstaan en waarvan wij van mening zijn dat deze de onderlinge band binnen de groep versterkt en waarbij men elkaars mening respecteert. Natuurlijk is er ook tijd om een beetje lol met elkaar te hebben tijdens één van de activiteiten of als we na afloop van de clubavonden nog even gezellig met elkaar wat drinken en een zak chips open trekken.

Op deze manier hopen we de naam van onze club eer aan te doen en een onderlinge band op te bouwen zodat we elkaar kunnen versterken en bemoedigen in ons geloof.
Heb je interesse om eens langs te komen aarzel dan zeker niet en kom gerust eens langs of spreek ons of één van de jongeren die je misschien al kent eens aan.

Groet Sonja en Gerrit